بمناسبت سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفت

پیام فرماندار اصفهان در مورد سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

بمناسبت سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفت

پیام فرماندار اصفهان در مورد سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

فرماندار اصفهان بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ، پیام تبریکی صادر کرد

پیام فرماندار اصفهان در مورد سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در آستانه اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان احمدی فرماندار اصفهان طی پیام تبریکی این روز را تبریک گفت و از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی تشکر نمود. 

متن پیام به شرح ذیل می باشد: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 
سازمان تبلیغات اسلامی با هدف اعتلای فرهنگ ناب و پر بار اسلامی و تبلور حیات معنوی و تبیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی فعال گردید.
شیوه های تبلیغ دین که در رأس آن اخلاق و رفتار صالح قرار دارد؛ با روش های تبلیغات غربی که هدفش صرفاً تحت تأثیر قرار دادن مخاطب است، تفاوت جوهری دارد، زیرا در تبلیغات اسلامی، اخلاص، تقرب الهی و نیت صادقانه از اصول اجتناب ناپذیر و ضروری تبليغ است.
این سازمان، به عنوان یک مرجع غنی جهت شناسایی وضعیت فرهنگی جامعه محسوب می شود و با گام های بلندی که در جهت تبلیغ، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ دینی جامعه برداشته است، سرمایه ای عظیم وگرانسنگ در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. 
بی تردید مقوله تبلیغ اسلامی و حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی، پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پرمسئولیت است. 
اینجانب فرارسیدن اول تیرماه، سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسيس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را به مجموعه بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی به ویژه سنگربان جبهه تبلیغات و توسعه فرهنگ دینی شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، عزت روزافزون اسلام و اعتلای مسلمانان را در اقصی نقاط جهان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

                                               محمدعلی احمدی
                                                فرماندار اصفهان

2026-06-23

تعداد بازدید: 130

پربازدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

برگزیده‌ها

ایران
آیکون توانخواهان

T

T